Supvice VA- support en advies

De virtueel assistent die rust en structuurcreëert!
Hoe zou het zijn als je iemand naast je hebt staan, die jou ontlast? Die zorgt dat alle extra taken die je zoveel tijd kosten, uitgevoerd worden. Denk aan taken zoals:
✅ Agendabeheer
✅ E-mailbeheer
✅ Optimaliseren en structureren van werkprocessen (wat kan er makkelijker of beter?)
✅ Planning
✅ Presentaties voorbereiden
✅ Het maken, versturen en monitoren van nieuwsbrieven via bijv. Mailblue/Active Campaign
✅ Opzetten en inrichten van een secretariaat
✅ Organiseren van bijeenkomsten en evenementen
En zo zijn er nog tal van taken waarbij ik je als virtueel assistent kan ondersteunen. Want als ondernemer hoef je niet alles zelf te doen. Soms kan het al zoveel schelen als je niet hoeft na te denken over het verbeteren van je werkprocessen of over het inplannen van een nieuwsbrief. Zo houd je veel meer tijd over om te creëren, zodat jouw bedrijf blijft groeien!
De voordelen van het werken met eenVirtual Assistent
Eigen werkplek
Een Virtual Assistant heeft een eigen werkplek en ondersteunt jou op afstand door gebruik van diverse online tools. Je hoeft dus geen werkplek in te richten en apparatuur aan te schaffen.
Flexibiliteit
Je kunt een Virtual Assistant flexibel inhuren voor een aantal uren per week of maand. Je krijgt alleen ondersteuning wanneer jij dit nodig hebt en is niet afhankelijk van locatie en tijd.
Geen financiële risico's
Je hebt geen personeelskosten zoals sociale verzekeringen, vakantiegeld, reiskosten, ziektekosten of verplichte premies. Met een Virtual Assistant betaal je alleen voor de daadwerkelijk gewerkte uren.
Meer tijd, rust en focus
Een Virtual Assistant neemt taken uit handen, zorgt dat jouw to do list onder controle blijft en ondersteunt jou waar nodig. Hierdoor ontstaat er meer ruimte en rust zodat jij onbezorgd en met focus je bedrijf succesvol kan runnen.